Protože mě již nebavilo stále sundavat podsedadlový kaslík ke kontrole či dofouknutí tlumiče vzduchového podvozku rozhodl jsem se si jej předělat na dostupnější místo. Toto je možné samozřejmě několika způsoby a to buď si zakoupit na Ebay nebo USA portálu kit pro předělání, který ale není zadarmo a nebo cestou jako já levnější cestou.
Pro samotnou montáž je potřeba si zakoupit prodloužení ventilku, které mají téměř v každém pneuservisu (cca 200 kč). Dále je potřeba si vyrobit samotný držák pro upevnění konce prodloužení. K tomu postačí kousek plechu a trochu šikovnosti nebo dvě podložky, které se k sobě svaří.

K samotné montáži stačí základní stranové klíče, který má snad každý z Vás a imbus, který je součástí vybavení motocyklu Indian.
Před montáží sundáte sedlo motocyklu a podsedadlový kryt na levé straně. Originální dofukování (ventilek) je připevněn, myslím, maticí na klíč č. 17.

Po sundání matice se ventilek vyvlékne z otvoru a hadička se provlékne do prostoru pod sedlo. Na tlumiči se za pomocí stranového klíče č. 10 povolí matice hadičky pro dofukování (ventilku), aby se dalo s hadičkou manipulovat/točit do stran. Nelekněte se, při povolení je možné, že ujde vzduch a motorka začne klesat, ale nespadne.

V tuto chvíli je čas k přišroubování prodloužení, které jsme již zakoupili např. v pneuservisu. Hadičku je potřeba přesunout do středu motocyklu a provléknout podél tlumiče do prostoru k motoru a vytánout ideálně na pravé straně motocyklu.

Poté už je potřeba pouze rozmyslet se, kam připevnit držák, aby nám prodloužení hadičky nevyklepalo barvu na motoru. Já jsem držák připevnil ke šroubu, který je u deklu motoru (imbusový šroub) viz foto.

Ideální je ještě připevnit hadičku za motorem, aby se nám tam nijak nemrcasila. Postačí fazetkou. A už to jen poskládat (sedlo a podsedadlový kryt).
Poté už jen dofouknout tlumič na požadovanou hodnotu a vyrazit do světa.

Kdyby si někdo nakonec stejně nevěděl rady, ať napíše a já se budu snažit pomoci.
Jeník ;-)